Sklep internetowy

Zajmujemy się tworzeniem profesjonalnych sklepów internetowych, oparte o sprawdzone i niezawodne rozwiązania e-commerce. Szeroka funkcjonalność platform, na których stawiamy nasze sklepy, pozwala prowadzić sprzedaż internetową w najlepszy możliwy sposób

Projektowanie graficzne

1) Zachęcająca szata graficzna, intuicyjna ścieżka zakupowa i dbałość o szeroko pojęty UX to podstawa do udanych działań w branży e-commerce.

Pozyskiwanie ruchu

2) Obsługa płatnych reklam np. Google Ads, LinkedIn Ads, Facebook Ads. Ponadto nie można zapomnieć o pozycjonowaniu sklepu w wyszukiwarkach internetowych.

Marketing internetowy

3) Działania w social media, wizytówkę Google, dbałość o pozytywne opinie w sieci i wiele innych elementów pozytywnie wpływających na wizerunek firmy.

Nienaganna szata graficzna + doskonały UX

Przystępując do projektów, zawsze przykuwamy specjalną uwagę do zagadnień w obszarze UX. Wiemy, że odpowiednie zaprojektowanie strony bezpośrednio przekłada się na sprzedaż w Twoim sklepie. Przyjazna nawigacja, odpowiednio zaprojektowane opisy produktów, intuicyjna ścieżka zakupowa oraz olśniewająca szata graficzna to podstawa dobrze prosperującego sklepu internetowego.

Intuicyjny i niezawodny CMS

Sklep internetowy to oczywiście layout, który wyświetla się użytkownikowi wraz z niezbędną warstwą technologiczną. Zaskakujące jest, że mało kto przy wyborze dostawcy rozwiązania e-commerce zwraca uwagę na możliwości funkcjonalne systemu CMS. Oczywiście dobór odpowiedniego systemu CMS jest w niezwykle ważny, gdyż szerokie możliwości funkcjonalne pozwolą na realny rozwój Twojego biznesu. Poza tym nikogo nie trzeba przekonywać, że wygodna praca pozbawiona problemów natury technicznej to coś, co docenia każdy z nas. Dlatego stawiamy na sprawdzone rozwiązanie w postaci WordPress + WooCommerce.

Optymalizacja SEO, zabezpieczenie, integracje

Ścieżka zakupu dopasowana do charakterystyki Twojego sklepu
Przez wiele lat doświadczeń wykonaliśmy sklepy dla różnych branż. Zawsze dopasowujemy ścieżkę zakupu oraz szatę graficzną do charakterystycznych potrzeb konkretnego sklepu. Wiemy że czasami sprzedaż nie może być w pełni zautomatyzowana (np. w branży motoryzacyjnej), natomiast czasami wprost przeciwnie dążymy do maksymalnej automatyzacji Twojej codziennej pracy.

Sklep internetowy

jako dodatkowy kanał sprzedaży

Niektórzy założenie sklepu internetowego traktują jako sposób na rozszerzenie działalności. Inni natomiast w całości stawiają na sprzedaż internetową. Stawiając na e-commerce, nie musimy wynajmować lokalu w dobrej lokalizacji, co sprawia, że ten kanał sprzedaży charakteryzuje się znacznie niższą barierą wejścia. Trzeba mieć na uwadze, że marketing w Internecie wymaga zupełnie innych działań marketingowych niż te, do których mogliśmy się przyzwyczaić dotychczas.

Dobrze wykonany sklep internetowy + przemyślane działania marketingowe to znakomity dodatkowy kanał sprzedaży. Wiele przedsiębiorstw rozpoczyna od małego sklepu internetowego, traktując go jako dodatkowy kanał sprzedaży, by już po kilku miesiącach uczynić sprzedaż internetową głównym filarem działalności.
Logo w stopce
Biuro:
ul. Bursztynowa 101
Głogów Małopolski 36-060

Tel: 669 033 573
Email: [email protected]
pencilheartusers